Upravljanje kvalitetom
Prema Zakonu o strukovnom obrazovanju ustanove za strukovno obrazovanje dužne su provoditi samovrednovanje i sudjelovati u postupku vanjskog vrednovanja.
Samovrednovanje ustanove za strukovno obrazovanje prati i vrednuje Povjerenstvo za kvalitetu koje imenuje tijelo upravljanja ustanove za strukovno obrazovanje.
Povjerenstvo za kvalitetu ima pet članova:
- Alen Vukelić, dr.med. – ravnatelj Škole i predsjednik Povjerenstva
- Jasminka Hržić Grubelić – predstavnica Nastavničkog vijeća
- Petra Šepinski – predstavnica učenika Škole
- Slaven Martinović – predstavnik roditelja
- Diana Felker – predstavnica dionika na prijedlog Osnivača
Ključne vrijednosti za osiguranje kvalitete su:
- usklađivanje s primjerima dobre prakse
- cjelovit pristup koji se bavi specifičnim područjima u jedinstvenome sustavu
- prepoznatljivi korisnici s posebnim naglaskom na polaznike i poslodavce
- transparentnost koja će biti uvjet za sve institucije i agencije uključene u sustav
- stalno unapređivanje korištenja samovrednovanja i unutarnjega i vanjskog nadzora
- vanjska kontrola kao što su nadzor, vrednovanje i inspekcija s pomoću kojih će se podržavati proces samovrednovanja i unapređenja kvalitete te učinkovitost i djelotvornost odnosno osiguranje isplativosti sustava
Škola će koristiti područja kvalitete i deskriptore uspješnosti za proces samovrednovanja, a vjerojatno i vanjske vrednovatelje koji će obavljati posjete radi revidiranja kvalitete.
Glavno načelo osiguranja kvalitete je stavljanje polaznika u središte te vrednovanje njihovih stečenih kompetencija.
Za operativnu provedbu procesa samovrednovanja u ustanovi za strukovno obrazovanje ravnatelj imenuje školski tim za samovrednovanje.
Članovi Tima za samovrednovanje Medicinske škole u Rijeci:
- Marcella Vidmar – voditeljica Tima i koordinatorica samovrednovanja
- Nensi Araminčić – predstavnica Nastavničkog vijeća i članica Tima
- Andrea Rubčić – stručna suradnica psihologinja i članica Tima
Školski tim za samovrednovanje:
- koordinira proces samovrednovanja u suradnji s Povjerenstvom za kvalitetu
- planira provedbu procesa samovrednovanja u suradnji s Povjerenstvom za kvalitetu
- upravlja aktivnostima koje se provode u procesu samovrednovanja
- daje stručnu podršku za provedbu procesa samovrednovanja
- o rezultatima aktivnosti koje se provode u procesu samovrednovanja izvješćuje Povjerenstvo za kvalitetu
- sastavlja izvješće o samovrednovanju i dostavlja ga na usvajanje Povjerenstvu za kvalitetu
- koordinira provedbu planiranih unapređenja u suradnji s Povjerenstvom za kvalitetu
Korisni materijali, autor Nensi Araminčić, mag.med.lab.diagn.
Osnove menadžmenta i menadžerske vještine
Osnove menadžmenta i menadžerske vještine
Osiguranje kvalitete u sustavu odgoja i obrazovanja
Kvaliteta strukovnog obrazovanja i osposobljavanja – novi koncepti unaprjeđenja kvalitete
Six sigma i Lean koncepti unaprjeđenja kvalitete
Definicija i odrednice karijere
Profesionalni razvoj pojedinca
Virtualni svijet i empatija mladih