Učenici I.-3 razreda smjera Tehničar nutricionist sudjelovali su u edukativnom izletu u Trst koji je uspješno spojio uživanje, rad i učenje kroz stvarno iskustvo. Od ranog jutra pa sve do odlaska na spavanje pratili su broj koraka, unos hrane i pića te razinu tjelesne aktivnosti. Tijekom obilaska grada i njegovih znamenitosti učenici su istraživali okruženje, ali i odgovorno bilježili sve što su konzumirali, fotografirali obroke te pomoću tablica nutritivnih vrijednosti računali unos kalorija.
Istodobno su pratili tjelesnu aktivnost: broj koraka, prijeđene kilometre, trajanje i brzinu hoda te procjenjivali potrošnju energije. Prikupljene podatke obrađivali su matematički, izrađujući tablice i grafove koji prikazuju odnos unosa i potrošnje energije te kretanje tijekom dana. Na kraju su rezultate prezentirali u razredu, razvijajući komunikacijske vještine i samopouzdanje.
Ovakav način rada pokazao je brojne prednosti modularne nastave: fleksibilnost, povezivanje više nastavnih modula i jasno uočavanje primjene znanja u praksi. Učenici su učili istraživanjem, surađivali u timu i zaključivali o važnosti zdravih životnih navika, dok su istovremeno uživali u putovanju i zajedničkom iskustvu.
Učenike su za projekt pripremile i vodile nastavnice modula Ivana Blaškan i Aleksandra Ivković.
