2008-02-27 00:00:00

Samovrednovanje

Samovrednovanje (Schol self-evaluation) je proces učenja o sebi. To je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Pomaže uočavanju vlastitih prednosti, nedostataka i razvojnih mogućnosti. rezultati nacionalnih ispita prvi su usporedivi podaci o postignuću učenika dobiveni na temelju objektivnih kriterija vrednovanja te stoga pružaju školama valjane uvide u uspješnost njihovih učenika. oni predstavljaju polazište za raspravu koja je u funkciji unapređivanja kvalitete učenja i poučavanja u školi odnosnoza samovrednovanje. proces samovrednovanja se u Hrvatskoj provodi u srednjim, a provodit će se i u osnovnim školama nakon provedbe nacionalnih ispita 2008. godine.

U našoj školi Samovrednovanjem se bavi školski Tim za kvalitetu. Članovi tima Medicinske škole u Rijeci su: Radovan Šoljaga, dr., ravnatelj, Marcella Vidmar, prof., koordinator nacionalnih ispita, članovi Školskog odbora Nensi Araminčić, lab.ing., Alen Vukelić, dr., Sanja Orešković, prof., pedagog škole, profesori hrvatskog jezika i matematike: Sanda Klarin, prof., Nikša Vitković, prof., Ana Uljar, prof., Silvia Barnjak, prof., Lorna Ivančić Vukelić, prof., Tatjana Smeraldo predsjednica roditeljskog vijeća i Katarina Jurasić učenica II-6 razreda.

Pilot-projekt "nacionalni ipiti i samovrednovanje škola" provodi se od 2006. godine nakon provedenih prvih nacionalnih ispita, a nastavlja se tijekom šk.godine 2007./2008. u sklopu razvoja mreže kolegijalne podrške koja se školama nudi kao pomoć u procesu analize rezultata nacionalnih ispita i vrednovanja vlastitog rada.


Medicinska škola u Rijeci