2013-03-26 11:36:53

Radionice za razrednike

U ponedjeljak i utorak, 25. i 26. ožijka 2013. održane su radionice za razrednike pod nazivom "Kako se nositi s konfliktnim situacijama?" koje je organiziralo Društvo za kibernetiku psihoterapije. Izvoditelji programa bili su Ivana Rede, dipl.psih., psihoterapeut i Mauro Lacovich, dipl.psih., psihoterapeut.

U prvoj grupi, ponedjeljak i utorak, radionicama su nazočili: Sanja Orešković, pedagoginja, Sanda Klarin, razrednica I-6 razreda, Danijela Đurić Perić, razrednica II-5 razreda, Antonela Crvelin, razrednica IV-6 razreda, Zvonko Bumber, razrednik I-2 razreda, Marica Gašo, razrednica II-8 razreda, Gabrijela Švarcer, razrednica II-4 razreda, Irena Vlačić Anić, razrednica III-6 razreda, Snježana Jerković, razrednica I-1 razreda, Daniela Depolo, razrednica III-2 razreda, Alen Vukelić, razrednik III-4 razreda, Ksenija Šoda, razrednica I-5 razreda, Jadranka Lučić, razrednica III-1 razreda, Irena Eisenkohl Novaković, razrednica II-1 razreda i Jelena Bubnič, razrednica II-7 razreda.

Društvo za kibernetiku psihoterapije od 1996. godine kontinuirano provodi programe rada sa srednjoškolskim učenicima i njihovim profesorima, usmjerene na razvoj komunikacijskih vještina i bolje razumijevanje različitosti, a time i na prevenciji nasilnih i drugih oblika rizičnih ponašanja. Na temelju dosadašnjeg rada s profesorima, prepoznaju visoku razinu izloženosti stresnim situacijama, a često i nasilnim oblicima ponašanja.

Svrha ovog programa bila je usavršiti vještine i znanja neophodne za rješavanje konflikata kroz iskustveni rad na osobnim ishodima i konkretnim problemskim situacijama usmjeravati se na učenje opažanja komunikacijskih obrazaca, uočavanje razlika između subjektivnih interpretacija sudionika te na stvaranje konteksta za nova moguća rješenja izlaženjem iz naučenih obrazaca razumijevanja i ponašanja. Učesnicima su  prezentirani neki od djelotvornih modela grupnog rješavanja problema, s naglaskom na važnost dijeljenja i međusobne podrške u grupi. Takođe, sudionici radionica upoznali su se s nekim metodama relaksacije i redukcije stresa.

Navedeni sdaržaji obrađeni su kroz grupni rad, rad u parovima, iskustvenim vježbama, diskusijom i razgovorom tijekom dvije radionice, svaka u trajanju od pet školskih sati.

Oblik relaksacije

 


Medicinska škola u Rijeci