preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vijesti

Svečana sjednica Nastavničkog vijeća

Svečanom sjednicom Nastavničkog vijeća u četvrtak, 23. listopada 2014. završen je tjedan obilježavanja Dana Medicinske škole u Rijeci. na početku je sve nazočne pozdravio ravnatelj Medicinske škole u Rijeci Alen Vukelić, dr.,organizator svečanosti. Podijeljena su priznanja i medalje učenicima koji su sudjelovali u obilježavanju dana škole i pobijedili na natjecanjima. Oprostili smo se od tri nova umirovljenika: Herte Lubiane, Nevne Kotri i dugogodišnjeg ravnatelja Radovana Šoljage. Priznanja su primili nastavnici koji su promovirani u zvanje profesor savjetnik i nastavnici koji ove godine obilježavaju jubilarni staž. Proglašena su tri najbolja učenika za školsku godinu 2013./2014. kojima su uručene plakete: Almira Asani iz III-2 razreda, Patricia Štriga iz III-6 razreda i Nenad Hrvatin iz IV-1 razreda. Patriciji Štriga uručena je i plaketa "Ponos škole" budući da je prošle godine dobila nagradu "Luka Ritz" koja promiče toleranciju i nenasilje među djecom. Svečanoj sjednici nazočili su brojni učenici, nastavnici i uzvanici. U privitku možete pogledati tko su naši najbolji učenici.


Uvodna riječ ravnatelja Alena Vukelića

Dan škole obilježava rad cijele školske godine i slavi taj rad, rad koji su ostvarili učenici, njihovi roditelji, nastavnici i svi zaposlenici škole. Svi smo tu sa zajedničkim ciljem, unaprijediti djecu, oplemeniti njihova znanja, odgojiti ih životnim vještinama, pripremiti ih za nastavak školovanja i za tržište rada. Učenici naše škole su tu jer su to željeli, jer znaju da mogu biti bolji, odgovorniji i spremniji za život, odabravši zdravstvo kao svoj životni put. Glavna pretpostavka ovakve uspješne škole je partnerstvo učenika, roditelja i nastavnika koji zajednički ostvaruju uspjeh u ovoj školi. Jedan od glavnih koraka u obrazovanju leži u kvaliteti odnosa između nastavnika i učenika, što je nama izuzetno važno, jer na taj način, škola postaje mjesto gdje djeca izrastaju u društvene, kompetentne i zdrave pojedince. Toliko promjena se događa tom turbulentnom vremenu srednje škole u dobi od 14 do 18 godina, a ponekada možda i ne mislimo dovoljno o stvarima kao što su samopouzdanje, samopoštovanje i samosvijest učenika, a izuzetno su važni za njihov život. Smatram da je naša zadaća omogućiti učenicima da u potpunosti razviju navedene životne vještine, da im predočimo ispravan obrazac komuniciranja, kvalitetan način življenja, na kraju krajeva i da im objasnimo između ostaloga i da samopouzdanje koje im prijeko potrebno nije iracionalna kategorija i nije samo stvar toga što osjećaju, nego i onoga što misle. Uvijek je bitno usredotočiti se i usmjeriti na učenika i škola koja je usmjerena na učenika je uspješna i moderna škola što je imperativ doba u kojem živimo. Učenici i roditelji su naši partneri u obrazovanju. Komunikacija osim s učenicima, jako je važna i s roditeljima. U komunikaciji postoje više strana – nastavnik, učenik te dva roditelja. Svatko od njih ima svoj različiti pogled na to isto dijete, ali nitko nije u apsolutno pravu. Tek spajanjem ta četiri pogleda u jednu cjelinu dobiva se prava slika. Moje pitanje je u tome svemu tko je odgovoran tu i još bolje pitanje je za što je odgovoran. Dakle podjela odgovornosti u čemu svatko ima svoje zadaće i svoje mjesto i svoju poziciju, uz zajednički rad i suradnju daju iznimne rezultate. Kada podijelimo tu odgovornost na taj način imamo i rezultate. Moramo se truditi, ali i taj trud bez znanja neće biti dostatan i, škola će i dalje biti pomalo bolna. Baš zbog toga što učenicima škola zna biti 'bolna', jer učenici učenje automatski povezuju s patnjom i učenje im postaje neprivlačno jer to učenje često povlači za sobom kritiziranje i kazne. Upravo zbog toga će i svaki budući proces učenja biti povezan upravo s patnjom…A težimo i pretpostavljamo da je cijeloživotno učenje civilizacijski doseg. Način obrazovanja u školi utječe na učenje tijekom cijeloga života. Pitanje je koje nam se nameće svima je može li škola biti institucija koja djeci razvija, a ne ubija urođeno veselje za učenjem? Ja mislim da može i mora. Stvarne promjene dešavaju se iznutra. Inzistiranje na promjeni ponašanja, bilo djeteta ili odrasle osobe - bez kontakata, bez dijaloga i samo(uvida) su površne, kratkotrajne "disciplinirajuće intervencije", najčešće utemeljene na strahu. Umjesto straha i srama, stvarajmo generacije jake djece i mladih ljudi sa zdravom samosvijesti. Omogućimo im to sa svojim znanjem, iskustvom i pažnjom. (Ravnatelj Alen Vukelić, dr.)

Svečanoj sjednici nazočila je pročelnica Ureda za odgoj i obrazovanje mr.sc. Edita Stilin

Pročelnica Ureda za odgoj i obrazovanje uručila je u ime Županije ravnateljeu Alenu Vukeliću model Bašćanske ploče

U glazbeno-scenskom dijelu programa svečane sjednice nastupili su: Kristina Pajić, III-7 razred i Anja Vižintin, duo mažuretkinja Halubajke Viškovo; Valentina Granić, I-1 razred s recitacijom Vladimira Vidrića; Arian Frlan, I-1 razred i polaznik Glazbene škole izveo je na hramonici skladbu "Ne diraj moju ljubav" klape "Šufit".

Kroz program je vodila Almira Asani iz III-2 razreda

Nastavnici koji su promaknuti u zvanje profesor savjetnik: Elda Karadža, Irena Eisenkohl Novaković, Ines Turković i ponovni izbor u zvanje savjetnika Alen Vukelić

Jubilarne nagrade primili su: Danijela Rogić, Marcella Vidmar i Jasminka Sišul Musinov za 10 godina rada; Jasmina Kreč i jelena Bubnič za 15 godina rada; Marica Gašo i Sanja Orešković za 20 godina rada; Sanda Klarin, Lobert Simičić, Ksenija Šoda i Ines Turković za 25 godina rada; Tomislav Čorak za 30 godina rada i Stanislav Srok za 40 godina rada

Pripala me je čast da kažem nekoliko rečenica o čovjeku, doktoru medicine, kolegi i istinskom učitelju koji je zadužio cijelu školu, učenike, i sve nas nastavnike. Kao ravnatelj bio je drukčiji od ostalih ravnatelja, tražio je uvijek nešto izvan granica konvecionalnog što je nas, tada mlade nastavnike i kolege, motiviralo ka uspjehu. Upravo ta motivacija ka uspjehu bila je i crta vodilja u ovoj školi zadnjih 20 godina i dala je prepoznatljivost i pečat školi. Ugledna smo škola i to nije nastalo samo od sebe. To je uspjeh nastavnika, ali i onoga tko je vodio nastavnike. Stvoreni su kvalitetni standardi i za učenike i za nastavnike, stvorena je platforma kvalitetne škole. Upravo to ulaganje u ljudske resurse cijenim najbitnijim, ali ne i jedinim uspjehom našeg kolege Radovana Šoljage. Skrbio je o svemu i o našoj maloj školi i velikoj školi, ali i o školi odnosno zgradi u koju ćemo se ubrzo i useliti na čemu sam mu posebno zahvalan. Mojim riječima stvoren je zalog za budućnost, ali stvorena je i platforma plemenitosti za sadašnjost. Moj običaj je reći da velike stvari u životu zahtijevaju velike kreativne, plodonosne ljude, korisne zajednici, ljude koji su primjer drugima u odgovornosti u viziji i misiji koju ostvaruju. Može li škola biti institucija koja djeci razvija, a ne ubija urođeno veselje za učenjem? Ovu rečenicu sam postavio s namjerom, jer znam da je kolega Radovan Šoljaga uspješno promovirao i usmjeravao i put ka tome da učenik održi urođeno veselje za učenjem, jer je znao da je to put koji učenik nosi cijeli život i uči cijeli život i to s veseljem, a ne s patnjom. To su kratke crte velikog uspjeha kolege Radovana Šoljage, dugogodišnjeg ravnatelja Medicinske škole u Rijeci kojem sam simbolično uručio plaketu za izvresnost u obavljanju svog posla i poželio mu sretne i duge umirovljeničke dane. (Alen Vukelić, ravnatelj)

Oprostili smo se i od dugogodišnjeg ravnatelja Radovana Šoljage koji je otišao u zasluženu mirovinu

Najbolji učenici za školsku godinu 2013./2014.: Nenad Hrvatin, IV-1 razred; patricia Štriga, III-6 razred i Almira Asani, III-2 razred

Najbolji učenici za školsku godinu 2013./2014. sa svojim razrednicima, ravnateljem i predsjednicom vijeća roditelja gospođom Iris Pavletić

Najbolji učenici s pročelnicom mr.sc. Editom Stilin

 


Priloženi dokumenti:
najbolji_ucenici.docx (14.73 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mirjana Lončar   datum: 23. 10. 2014.

 

Dragi korisnici,

za potpuni pristup našim stranicama koristite CARNet-ove korisničke podatke. Podatke možete zatražiti kod svog web administratora u školi.

 

P.S. Ako se ne logirate ostajete bez sadržaja dostupnog registriranom korisniku.

  

    

Medicinska škola u Rijeci ima razvijenu misiju koja je proizašla iz duge i bogate medicinske prakse u Gradu Rijeci koja je formirala visoko kvalitetnu obrazovnu instituciju za potrebe zdravstvenih kadrova unutar Republike Hrvatske . Škola ima regionalni i nacionalni značaj. Medicinska škola u Rijeci obrazuje zdravstvene brandove u suvremenom hrvatskom odnosno europskom okruženju prema potrebama tržišta rada.

Ravnatelj

Alen Vukelić,dr.med.

 

Od 7. rujna 2015. godine smo u novoj vlastitoj zgradi u secesijskom stilu na adresi Braće Branchetta 11a između Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci te Fakulteta zdravstvenih studija u Rijeci.U neposrednoj blizini nalazi se i naš drugi objekt u sklopu KBC-a na adresi Cambierieva 17. 

 


e-Dnevnik

Korisni linkovi
Poučavanje

Potvrde

Ministarstva
 • MZO

Agencije
 • AZOO
 • ASOO
 • NCVVO

Upisi u srednju školu

Projekti

Info


EMA


Katalog knjižnice

Tražilica

Anketa
Želim se upisati u smjer:














preskoči na navigaciju