preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Vijesti

Svečana sjednica Nastavničkog vijeća

Obilježavanje Dana Medicinske škole u Rijeci završilo je u petak, 23. listopada 2009. svečanom sjednicom Nastavničkog vijeća na kojoj su podijeljena priznanja i medalje svim sudionicima natjecanja i svima koji sudjelovali u bogatom programu obilježavanja Dana škole od 12. do 23. listopada 2009. Na sjednici se ravnatelj obratio prisutnima zahvalivši se svima koji su na bilo koji način sudjelovali u programu obilježavanja Dana škole i osvrnuo se na problem ocjenjivanja. prigodnim cvijetom izražena je zahvalnost svim nastavnicima koji ove godine obilježavaju jubilarni radni staž. Ravnatelj je uručio plakete najboljim učenicima za školsku godinu 2008./2009. - Dariji Damjanović, II-3, Giuliani Čargonja, IV-5, Tini Smoljanović, IV-6 i Romini Srok, IV-7. U glazbenom programu sudjelovali su Patricija Gašparini, IV-7 i Romina Srok, IV-7 te članovi plesne skupine "Flash dance unit" 

Pogledaj u foto-galeriji


 

Na početku svečane sjednice nazočnima se obratio ravnatelj Radovan Šoljaga

Ove školske godine predviđen je godišnjim planom i programom sustavni rad na poboljšanju kvalitete ocjenjivanja, koji će uključivati nastavnike, učenike i njihove roditelje. Očekujemo da će nam podršku u tome dati i objava novog Pravilnika o ocjenjivanju koji je u pripremi u Ministarstvu.

 

Želim reći nekoliko riječi općenito o značaju ocjenjivanja, kao jednom od najdelikatnijih dijela nastavnog procesa. Ocjenjujemo svakodnevno, ali što i kako? Želimo li ocjenom potaknuti ili kazniti, ocjenjujemo li znanje ili neznanje? Prepoznajemo li u ocjeni i svoj, nastavnički dio, utječu li ocjene drugih kolega na našu ocjenu? Pristajemo li na dizanje ili spuštanje ocjena, popuštamo li pred roditeljskim pritiscima, ravnamo li se prema Gaussovoj krivulji… Tko nas je uopće naučio ocjenjivati? Što je sadržaj ocjene? Koja je njezina metrijska vrijednost? Može li se naše ocjenjivanje ocjenjivati? Ocjenjujemo li samo znanje? Ocjena ne bi smjela biti izvor dodatnih pritisaka i sukoba, već bi morala biti rezultat kontinuiranog procesa. Stručnjaci ukazuju na to da je najveća slabost tzv. tradicionalnog načina ocjenjivanja u presudnom utjecaju subjektivnog čimbenika. Naime, nerijetko se ocjenjuju i one učeničke sposobnosti koje nisu u uskoj vezi sa znanjem. Mjerila ocjenjivanja su promjenjiva od nastavnika do nastavnika, stoga možemo reći: koliko nastavnika - toliko i mjerila. Učenicima je ponekad važnije tko ih ispituje, a ne što odgovaraju. Istraživanja o ocjenjivanju pokazuju da se na osnovi učeničkog odgovora teško može procijeniti znanje, jer je nastavnik kao mjerni instrument subjektivan i neprecizan, što može imati veći utjecaj na ocjenu od učeničkog znanja. Istraživanja nam govore da na procjenu znanja utječe niz čimbenika, od kojih ću izdvojiti dva: učenikove verbalne sposobnosti i emocionalna otpornost. Znači: verbalno vještiji i emocionalno stabilniji učenici dobivaju bolju ocjenu u odnosu na znanje. Stručnjaci su nedvojbeno suglasni u tome da je kvalitetan i dobar odnos preduvjet objektivnijem ocjenjivanju, uz sve druge vještine i znanja nastavnika.

Danas se u školsku dokimologiju uvodi i ocjenjivanje nastavnika, a ne samo učenika (npr. nacionalni ispiti, državna matura, samoevaluacija). Poželjno je da ocjena bude rezultat zajedničkog dogovora nastavnika i učenika. To timsko ocjenjivanje predstavlja odmak od ocjene prema samoprocjeni, u kojoj učenici unaprijed točno znaju i sadržaj i metrijsku vrijednost svake ocjene. Tako bi se približili sustavu procjene preporučenom za 21. stoljeće koji u sebi sadrži 50% samoprocjene i 50% procjene vršnjaka i nastavnika. Kako bilo da bilo, nastavnik koji preispituje svaku svoju ocjenu, objasni je učeniku i ima veći broj ocjena – time povećava objektivnost ocjenjivanja.

Da bi razumjeli koliko je ovaj zadatak koji je pred nama zahtjevan, trebamo znati da se godišnje u našoj školi upiše u prosjeku oko 150.000 ocjena. Nadam se da ćemo zajedničkim ulaganjem truda i suradnjom učiniti da je cilj odgojno – obrazovnog procesa znanje, a ocjena samo rezultat toga.

Na kraju se želim zahvaliti svima koji su doprinijeli afirmaciji Medicinske škole u Rijeci, a prije svega nastavnicima, roditeljima i učenicima.

 

 Darija Damjanović je učenica II-3 razreda, obrazovnog programa veterinarski tehničar. Skromna, marljiva i tiha, uvijek rado sudjeluje u brojnim aktivnostima i natjecanjima. Sudjelovala je na školskom natjecanju iz kemije i biologije te na županijskom natjecanju Školskih sportskih klubova u krosu. Osim što je odlična učenica Darija je i izuzetna sportašica. Članica je kickboxing kluba "Sušak" te tea-kwon-do kluba "Rijeka" i kadetske reprezentacije Hrvatske u kickboxingu. Osvojila je brojna odličja na županijskoj, državnoj i međunarodnoj razini, a prošle godine je na svjetskom kadetskom prvenstvu u Napulju osvojila treće mjesto. Ona je dobri duh razreda i dobar prijatelj. Vjerujemo da je ova nagrada samo jedan u nizu njezinih uspjeha. Cijeli II-3 i razrednica joj žele još puno puno uspjeha! (Martina Weinberger Viljušić, dr.vet.med.)

Giuliana Čargonja je odlična učenica IV-5 razreda, obrazovnog programa sanitarni tehničar. Skromna, samozatajna i nezamjetljiva u razredu, međutim uvijek aktivna i prisutna na svim manifestacijama, natjecanjima i smotrama. Već je par godina aktivno uključena u projekt GLOBE i svakodnevno s GLOB-ekipom mjeri temperaturu zraka na mjernoj postaji ispred škole. Zbog svoje aktivnosti u projektu GLOBE sudjelovala je na županijskoj smotri GLOBE škola u Labinu i na državnoj smotri GLOBE škola u Preku. Vrlo je aktivna u obilježavanju značajnih datuma zaštite okoliša i zdravlja, pa je tako sudjelovala i u projektu Živjeti zdravu mladost. Zna zaigrati i briškulu i trešetu pa svake godine sudjeluje na školskim turnirima. Kao članica ekipe naše škole sudjelovala je i u uličnoj utrci "Homo si teć". Možete je često vidjeti u brojnim vjeronaučnim aktivnostima. Giulianina svestranost došla je do izražaja i ove školske godine kada je sudjelovala na županijskoj i državnoj svehrvatskoj smotri na Danima zahvalnosti za plodove zemlje - Danima kruha. Nadamo se da će joj ova nagrada biti poticaj za daljnji rad. Iskrene čestitke!

Tina Smoljanović je odlična učenica IV-6 razreda, programa farmaceutski tehničar. Nepodnošljiva lakoća postojanja – riječi su koje najbolje oslikavaju Tinin karakter. Ležernom jednostavnošću i nepogrešivom logikom, bez kompliciranja Tina rješava sve probleme. Formule, jednadžbe, glasovne promjene složene su u njenoj glavi matematičkom preciznošću u savršen sustav koji nikad nije zakazao.

Tina je razredni glas razuma. Nenametljiva, ali odlučna, uvijek logična i racionalna, vraća nas na zemlju kad god se otisnemo predaleko.

Strpljivo i mudro gradi svijet u kojem želi živjeti i sigurna sam da će u tome ustrajati i da neće pogriješiti. Tina, čestitam! (Silvia Barnjak, prof.)

 

Romina Srok je učenica je IV-7 razreda, smjer zubotehničar. Ona je marljiva i vrijedna, savjesna i odgovorna i nadasve aktivna u školskim i izvan školskim aktivnostima.

Ako pitate njene prijatelje  i poznanike tko je Romina Srok oni će vam odgovoriti: "Romina je jedna od najvrjednijih i najsvestranijih učenica u razredu. Svojom otvorenošću i pristupačnošću osvaja mnoge što svjedoči velikim brojem prijatelja koji je opisuju kao vedru i druželjubivu djevojku. Prepoznatljiva je po svom retro stilu i bujnoj kovrčavoj kosi. Ona je uvijek nasmijana i vesela te tako svima uljepša dan.

Mnogi se dive njezinoj dobroj organiziranosti vremena potrebnom za uspješno izvršavanje svojih dužnosti. Uz sve svoje obaveze Romina uvijek pronalazi vremena za svoje prijatelje i zabavu. Pored svih aktivnosti, ona je i odlična učenica, marljiva i sklona radu pa se zato opravdano može nazvati učenicom generacije. To je najkraći opis Romine. Ona slobodno vrijeme ispunjava raznim aktivnostima: školskim zborom, bendom Ruah, zajednicom Krist Kralj, solffegiom, sviranjem gitare, crkvenim zborom, članica je zametskih maškara i Maškaranog medicinara, turnirom u briškuli i trešeti, uličnom utrkom "Homo si teć" ... Ako mislite da je slobodna vikendom onda se varate ona svira na crkvenim vjenčanjima, animatorica je župnog vjeronauka za prve razrede osnovne škole, a ono malo slobodnog vremena provede uz glazbu te moram istaknuti da je i autorica glazbe i aranžmana pjesme izvedene na VID-festu 2009. godine. Kao njezin razrednik mogao bi ju hvaliti satima. Ona je svestrana učenica. Školske obaveze ispunjava savjesno i marljivo. Izvanškolskih aktivnosti ima tako puno da ne znam kada stigne odmoriti. Ona naprosto zrači vedrinom i energijom. Ona voli glazbu, obožava plesati, zabavlja se, izlazi, voli šoping. Ona je naj. Dragi Rominini roditelji koristim ovu priliku da vam zahvalim što joj pružate nesebičnu podršku u njenom razvoju, što ste uvijek uz ovu predivnu djevojku. Draga Romina želim ti puno uspjeha u životu, neka te prati sreća na tvom putu, a ovaj pljesak neka ti bude nagrada i poticaj za dalje. (Josip Brusić, dr.stom.)

 

 

 

10 godina rada obilježila je Božica Vičević

15 godina rada obilježile su Marica Gašo i Sanja Orešković

20 godina rada obilježili su Sanda Klarin, Lobert Simičić, Ksenija Šoda i Ines Turković

25 godina rada obilježili su Tomislav Čorak i Goran Kauzlarić

30 godina rada obilježio je Krešimir Pavić

35 godina rada obilježili su Adila Đumišić, Stanislav Srok i Ive Zurak

40 godina rada obilježila je Nevena Kotri



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Mirjana Lončar   datum: 23. 10. 2009.

 

Dragi korisnici,

za potpuni pristup našim stranicama koristite CARNet-ove korisničke podatke. Podatke možete zatražiti kod svog web administratora u školi.

 

P.S. Ako se ne logirate ostajete bez sadržaja dostupnog registriranom korisniku.

  

    

Medicinska škola u Rijeci ima razvijenu misiju koja je proizašla iz duge i bogate medicinske prakse u Gradu Rijeci koja je formirala visoko kvalitetnu obrazovnu instituciju za potrebe zdravstvenih kadrova unutar Republike Hrvatske . Škola ima regionalni i nacionalni značaj. Medicinska škola u Rijeci obrazuje zdravstvene brandove u suvremenom hrvatskom odnosno europskom okruženju prema potrebama tržišta rada.

Ravnatelj

Alen Vukelić,dr.med.

 

Od 7. rujna 2015. godine smo u novoj vlastitoj zgradi u secesijskom stilu na adresi Braće Branchetta 11a između Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci te Fakulteta zdravstvenih studija u Rijeci.U neposrednoj blizini nalazi se i naš drugi objekt u sklopu KBC-a na adresi Cambierieva 17. 

 


e-Dnevnik

Korisni linkovi
Poučavanje

Potvrde

Ministarstva
 • MZO

Agencije
 • AZOO
 • ASOO
 • NCVVO

Upisi u srednju školu

Projekti

Info


EMA


Katalog knjižnice

Tražilica

Anketa
Želim se upisati u smjer:














preskoči na navigaciju